جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی درمحور تربت جام_صالح آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ یک پدر و پسر در مشهد براثر برق گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید اعتراف به قتل شوهر پس از انکار ماجرا | متهم: شوهرم می‌خواست سقط جنین کنم زنان چگونه با شرایط جدید می‌توانند بازنشسته شوند؟ تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باقلا، مضر یا مفید؟ ۱۰ دلیل برای بی‌خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
سرخط خبرها

اقامت در هتل‌های مشهد پنج درصد کاهش یافت

  • کد خبر: ۲۱۹۳۰۲
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
اقامت در هتل‌های مشهد پنج درصد کاهش یافت
رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: اقامت در هتل‌های مشهد در نیمه دوم تعیلات نوروزی در مقایسه با هفته اول امسال پنج درصد کاهش دارد.

محمود مادرشاهیان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: تا روز پنجم فروردین ماه جاری ۸۰ درصد گنجایش هتل‌های یک تا پنج ستاره در مشهد باحضور زائران و مسافران تکمیل شده است.

وی بیان کرد: این میزان درصد تکمیل ظرفیت در هفته دوم به ۷۵ درصد کاهش یافته است.

مادرشاهیان اظهار کرد: پیش بینی می‌شود میزان تکمیل ظرفیت در هتل‌ها در شب‌های احیاء به ۸۰ درصد و در تعطیلات عید فطر هم به ۹۰ درصد برسد.

وی بیان کرد: گنجایش هتل‌های مشهد برای نوروز امسال از ۶۰ هزار به ۷۰ هزار نفر شب افزایش یافت و معتقدیم کمبود پرواز، قطار و در مجموع ظرفیت حملو نقل پایین، عامل اصلی کاهش میزان اقامت در هتل‌ها هستند.

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: خوشبختانه امسال آمار شکایت از هتل‌ها در مشهد به صفر رسیده است و بیشترین میزان شکایت‌ها از خانه‌های شخصی زائرپذیر انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->